Acupunctura si homeopatie
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Derniers sujets
»  Hernie discale apres la chirurgie
Hier à 8:24 pm par Rives Hara

» Point d'acupuncture pour apprendre les mathématiques.
Jeu Jan 05, 2017 8:58 am par Dr.Ioan

» L'herpes oculaire
Jeu Jan 05, 2017 8:57 am par Dr.Ioan

» Bon anniversaire.
Sam Déc 31, 2016 8:11 pm par Rives Hara

» Le traitement du cancer avec le vaccin
Lun Déc 26, 2016 6:46 pm par Dr.Ioan

» L'acupuncture peut augmente l'immunité?
Lun Déc 26, 2016 6:45 pm par Dr.Ioan

» Blocaj emotional
Jeu Sep 08, 2016 3:51 pm par Patrascu T Dumitru

» Esofagita de reflux
Mer Aoû 24, 2016 4:55 pm par Dr.Ioan

-

Add to netvibes

-

301 Redirect Code Generator Tool

Get our toolbar!
[Valid RSS]
Flux RSS


Yahoo! 
MSN 



Epilepsie si nu numai

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

06032011

Message 

Epilepsie si nu numai




Buna ziua, am citit raspunsul dat de dl. doctor la "Epilepsie caz" si as dori sa fiu si eu ajutata.
Am epilepsie petiti mal de mica, dar abia la 29 anu am facut criza grand mal in urma unor combinatii de medicamente alopate gresite. Pana la 27 ani nu am luat medicatie, faceam crize micute, dar nu ma deranjau. Am luat si tratament homeopat si am facut acupunctura si am fost tratata si cu SCIO. Acum mai iau Pulsatilla 10M care mi-e remediul de baza.
Anul trecut am inceput un tratament alopat, dar cu toate ca, starile mele epileptice nu mai sunt, totusi s-au agravat starile psihice, insomnii, fobii, emotivitate accentuate, stari de autovatamare, anxietate. Va rog, as fi recunoscatoare daca mi-ati putea da un raspuns.
Multumesc mult.
avatar
Andra

Numarul mesajelor : 3
Puncte : 22165
Data de inscriere : 06/03/2011

Revenir en haut Aller en bas

Partager cet article sur : Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

Epilepsie si nu numai :: Commentaires

avatar

Message le Dim Mar 06, 2011 1:09 pm par Korsakov

Dupa ce ati luat tratamentul alopat starile psihice s-au agravat ?

Cand ati avut ulceratii, vezicule sau afte in gura ?

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Dim Mar 06, 2011 3:14 pm par Andra

Multumesc mult de raspuns. Categoric, dupa inceperea tratamentului alopat starile psihice s-au agravat. Eram un om vesel, lucram. Acum mi-e teama sa ies din casa. Poata e de vina si atitudinea mea fata de medicatia alopata. Nu stiu exact ce inseamna ulceratii si vezicule, dar ultima data am avut afta saptamana trecuta si alergii pe corp dela antibiotice acum multi ani si de la orice medicament alopat. Cand am liat primul tratament alopat am facut alergie, deci prin 2007. Acum am niste mancarimi, dar cred ca nu au legatura cu boala. De curand, adica din noiembrie am facut si un tratament psihiatric pentru insomnii cu hipnotice si benzodiazepine. Dar tot am mai avut probleme cu somnul si am in continuare. Defapt o am mereu aceasta teama de somn. Sunt obosita si apatica, fara chef de viata. Foarte deprimata cu ganduri de suicid si autovatamare, dar...ideea e ca nu cred in ele. Inuntrul meu e altceva. De maine m-am hotarat singura sa reduc un medicament alopat, adica Rivotrilul, treptat. Sa vad ce va fi. Va rog daca ma puteti ajuta cumva, daca nu, nu e nici o problema. Oricum apreciez raspunsul promt!!! Va doresc seninatate in suflet. Cu stima, Andra.

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Dim Mar 06, 2011 4:22 pm par Korsakov

Andra organismul tau trimite semnale de respingere a ceea ce lui ii face rau : anxietate, alergie, mancarime de piele deci au o legatura stransa cu boala .
Sfatul meu e sa il cauti pe doctorul Ioan ca sa nu te mai chinui atata .
La tine cazul e mai complicat .

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Dim Mar 06, 2011 5:24 pm par Andra

Multumesc. Sunt din Lugoj, jud. Timis, imi puteti spune va rog numele intreg al dl. doctor Ioan si unde il pot gasi?
Si va multumesc inca odata pentru sfaturi.

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Dim Mar 06, 2011 5:36 pm par Korsakov

Numele lui Dumitrescu Ioan si lucreaza la Institul de acupunctura Bucuresti, pe undeva prin Piata Romana .

Informatie : distonia neurovegetativa poate conduce la simptome de uitare, adica sa nu iti aduci aminte cuvinte sau sa nu le gasesti numele corect, sa pierzi ideile, la oboseala cronica .

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Dim Mar 06, 2011 5:37 pm par Korsakov

Am uitat sa iti scriu, ia o doza de Thuya 10 Mille si sa imi spui ce ai simtit .

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Lun Mar 07, 2011 9:35 pm par Dr.Ioan

Korsakov a écrit:Numele lui Dumitrescu Ioan si lucreaza la Institul de acupunctura Bucuresti, pe undeva prin Piata Romana .

Informatie : distonia neurovegetativa poate conduce la simptome de uitare, adica sa nu iti aduci aminte cuvinte sau sa nu le gasesti numele corect, sa pierzi ideile, la oboseala cronica .

Institutul este pe strada Panduri 22, langa Spitalul Panduri .

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Mar Mar 08, 2011 7:56 am par Mihai

Am si eu un vecin cu epilepsie . Poat sa il trimit la institut ?
Pentru privat nu are bani .

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Ven Mar 11, 2011 7:27 am par Dr.Ioan

Mihai a écrit:Am si eu un vecin cu epilepsie . Poat sa il trimit la institut ?
Pentru privat nu are bani .

Nu .

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Ven Mar 11, 2011 9:07 pm par Korsakov

Dr.Ioan a écrit:
Mihai a écrit:Am si eu un vecin cu epilepsie . Poat sa il trimit la institut ?
Pentru privat nu are bani .

Nu .

Hopa, ai parasit sindicatul ! Laughing

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Mar Mar 15, 2011 10:42 pm par Cernev

Korsakov a écrit:
Dr.Ioan a écrit:
Mihai a écrit:Am si eu un vecin cu epilepsie . Poat sa il trimit la institut ?
Pentru privat nu are bani .

Nu .

Hopa, ai parasit sindicatul ! Laughing

Nu iti fa iluzii .

Revenir en haut Aller en bas

avatar

Message le Jeu Mar 24, 2011 10:40 pm par dr Teodor Axinte

Citesc ce scrii si incerc sa te inteleg Tanase, dar cred ca ai o mare problema .

Revenir en haut Aller en bas

Message  par Contenu sponsorisé

Revenir en haut Aller en bas

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum