Acupunctura si homeopatie
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Derniers sujets
» Esofagita de reflux
Jeu Avr 13, 2017 9:54 am par Dr.Ioan

»  Hernie discale apres la chirurgie
Jeu Avr 06, 2017 1:18 pm par Dr.Ioan

» Point d'acupuncture pour apprendre les mathématiques.
Jeu Jan 05, 2017 8:58 am par Dr.Ioan

» L'herpes oculaire
Jeu Jan 05, 2017 8:57 am par Dr.Ioan

» Bon anniversaire.
Sam Déc 31, 2016 8:11 pm par Rives Hara

» Le traitement du cancer avec le vaccin
Lun Déc 26, 2016 6:46 pm par Dr.Ioan

» L'acupuncture peut augmente l'immunité?
Lun Déc 26, 2016 6:45 pm par Dr.Ioan

» Blocaj emotional
Jeu Sep 08, 2016 3:51 pm par Patrascu T Dumitru

-

Add to netvibes

-

301 Redirect Code Generator Tool

Get our toolbar!
[Valid RSS]
Flux RSS


Yahoo! 
MSN 



Alimente care stimulează inteligența

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

18032011

Message 

Alimente care stimulează inteligența




Peștele gras conține cele mai bogate surse de omega 3, dar, dacă nu îți plac, ai ca alternativă uleiul de nuci sau de semințe de rapiță, uleiuri care au un conținut foarte bogat în omega 3.

Leguminoasele. Legumele uscate sunt bogate zaharuri, iar indicele lor glicemic este unul dintre cele mai joase, ceea ce permite o regularizare a cantității de glucide din sânge, determinând o bună aprovizionare a creierului. Dacă nu îți plac, poți înlocui legumele cu cerealele integrale.

Banana este unul dintre acele fructe care constituie o importantă sursă de vitamina B6 (o singură banană acoperă un sfert din aportul nutrițional recomandat într-o dietă rațională și echilibrată).

Ficatul (de vițel, de vită, de pasăre). Ficatul este unul dintre acele alimente care reprezintă o sursă sigură pentru fier, atât de valoros în vederea bunei dezvoltări a organismului nostru. Ficatul este una dintre sursele cele mai importante de vitamine din grupa B. Dacă nu te numeri printre cei cărora le place ficatul ai ca alternativă jambonul, carnea de vita sau drojdia dietetică.

Fructe roșii. Coacăzele negre, fragii, căpșunile, coacăzele roșii, murele sunt o veritabilă comoară de vitamina C. Coacăzele negre conțin de două ori mai multă vitamina C decât kiwi și de trei ori mai multă decât portocala.

Fructe de mare. Acestea sunt bogate în vitamina B12 și în proteine. Dacă ai rețineri în a consuma fructe de mare, poți să mănânci, în locul lor, pâine integrală, alge sau germeni de grâu.

Ouăle contin lecitină și fosfolipide, elemente care intră în compoziția membranei celulelor creierului și îi asigură elasticitatea. Ouăle sunt bogate în aminoacizi indispensabili în producerea principalilor neurotransmițători.

Ciocolata. Prezența moleculelor apropiate cafeinei și amfetaminei îi conferă ciocolatei o veritabilă putere tonică și psihostimulativă. Conținutul bogat în magneziu și în molecule asemănătoare serotoninei poate să explice efectul antistres și antidepresiv pe care îl are ciocolata și justifică necesitatea introducerii ei în alimentație.

Spanacul. Particularitatea tuturor legumelor cu frunze verzi este bogăția în vitamina B9 care participă la dezvoltarea țesutului nervos la făt și la reînnoirea celulelor sangvine și a cărei lipsă este semnalată printr-o scădere a capacității de vigilență și a memoriei.

Avocado. Bogăția în vitamina E a avocado-ului este excepțională, avocado fiind fructul care conține, în cea mai mare proporție, această vitamină. Vitamina E este unul dintre cei mai puternici antioxidanți și protejează țesuturile grase ale creierului împotriva îmbătrânirii.
Sursa realitatea.net

Link sters
Admin
avatar
vstgx
Moderator
Moderator

Numarul mesajelor : 832
Varsta : 41
Puncte : 27771
Data de inscriere : 17/02/2010

Revenir en haut Aller en bas

Partager cet article sur : Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum