Acupuncture et homéopathie
Translate
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Derniers sujets
» Thyroïdite - traitement homéopathique
Mer Jan 17, 2018 5:23 pm par John

» Informatii programari la sediul Institutului
Ven Oct 20, 2017 3:03 pm par John

» Narcissisme traitement homéopathique
Jeu Sep 21, 2017 7:55 am par John

» L'action d'acupuncture
Jeu Sep 21, 2017 7:54 am par John

»  Hernie discale apres la chirurgie
Jeu Sep 21, 2017 7:51 am par John

» Diabéte neurogéne
Sam Aoû 05, 2017 1:51 pm par John

» Coma discussions
Ven Juil 21, 2017 8:09 am par John

» Agaricus blazei
Mer Juil 05, 2017 11:47 pm par John

-

Add to netvibes

-

301 Redirect Code Generator Tool

Get our toolbar!
[Valid RSS]
Flux RSS


Yahoo! 
MSN 


Petites annonces

    Pas d'annonces disponibles.


    Diaree tratament homeopat

    Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

    30082010

    Message 

    Diaree tratament homeopat




    Daca in cursul unui tratament homeopat un pacient face diaree cum procedam ?
    Asta reprezinta o agravare sau un semn bun pentru tratamentul homeopat ?
    Multumesc de raspuns anticipat .
    avatar
    Feodora

    Numarul mesajelor : 398
    Puncte : 29802
    Data de inscriere : 13/01/2010

    Revenir en haut Aller en bas

    Partager cet article sur : diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

    Diaree tratament homeopat :: Commentaires

    avatar

    Message le Lun Aoû 30, 2010 10:31 am par Korsakov

    Feodora a écrit:Daca in cursul unui tratament homeopat un pacient face diaree cum procedam ?
    Asta reprezinta o agravare sau un semn bun pentru tratamentul homeopat ?
    Multumesc de raspuns anticipat .

    Este o evolutie buna a cazului .

    Revenir en haut Aller en bas

    avatar

    Message le Mar Aoû 31, 2010 8:08 am par Roxana

    Am luat timp de o saptamana un remediu homeopat ,recomandat de medic si in 5 din aceste zile ,m-a durut capul.Poate fi un semn ca organismul reactioneaza,dar...e de bine sau de rau?

    Revenir en haut Aller en bas

    avatar

    Message le Mar Aoû 31, 2010 8:32 am par Korsakov

    Roxana a écrit: Am luat timp de o saptamana un remediu homeopat ,recomandat de medic si in 5 din aceste zile ,m-a durut capul.Poate fi un semn ca organismul reactioneaza,dar...e de bine sau de rau?

    Intreaba medicul tau homeopat !
    El stie cazul, poate fi un simptom al diatezei ce trebuie tratata acum .

    Revenir en haut Aller en bas

    avatar

    Message le Mar Aoû 31, 2010 1:48 pm par Roxana

    Korsakov a écrit:
    Roxana a écrit: Am luat timp de o saptamana un remediu homeopat ,recomandat de medic si in 5 din aceste zile ,m-a durut capul.Poate fi un semn ca organismul reactioneaza,dar...e de bine sau de rau?

    Intreaba medicul tau homeopat !
    El stie cazul, poate fi un simptom al diatezei ce trebuie tratata acum .

    Multumesc mult!Asa voi face,dar eram nerabdatoare sa aflu mai devreme.

    Revenir en haut Aller en bas

    Message  par Contenu sponsorisé

    Revenir en haut Aller en bas

    Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut


     
    Permission de ce forum:
    Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum