Acupuncture et homéopathie
Translate
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Derniers sujets
» Thyroïdite - traitement homéopathique
Mer Jan 17, 2018 5:23 pm par John

» Informatii programari la sediul Institutului
Ven Oct 20, 2017 3:03 pm par John

» Narcissisme traitement homéopathique
Jeu Sep 21, 2017 7:55 am par John

» L'action d'acupuncture
Jeu Sep 21, 2017 7:54 am par John

»  Hernie discale apres la chirurgie
Jeu Sep 21, 2017 7:51 am par John

» Diabéte neurogéne
Sam Aoû 05, 2017 1:51 pm par John

» Coma discussions
Ven Juil 21, 2017 8:09 am par John

» Agaricus blazei
Mer Juil 05, 2017 11:47 pm par John

-

Add to netvibes

-

301 Redirect Code Generator Tool

Get our toolbar!
[Valid RSS]
Flux RSS


Yahoo! 
MSN 


Petites annonces

    Pas d'annonces disponibles.


    Televizor efecte secundare

    Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

    Televizor efecte secundare

    Message par Cernev le Lun Sep 27, 2010 10:38 pm

    Televizorul, calculatorul au intrat in uzul nostru curent de utilizare, generand insidios anumite efecte/simptome secundare uzului acestor aparate, cum ar fi oboseala, cefaleea, psihoza, etc .
    Ce remediu homeopat ati putea folosii de a combate aceste efecte ?
    avatar
    Cernev
    Scolar
    Scolar

    Numarul mesajelor : 1639
    Varsta : 57
    Puncte : 33875
    Data de inscriere : 19/10/2009

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Korsakov le Lun Sep 27, 2010 10:39 pm

    Dr Tanase a écrit:Televizorul, calculatorul au intrat in uzul nostru curent de utilizare, generand insidios anumite efecte/simptome secundare uzului acestor aparate, cum ar fi oboseala, cefaleea, psihoza, etc .
    Ce remediu homeopat ati putea folosii de a combate aceste efecte ?

    Electromagneticum .

    ( Esti copil cu intrebarile astea )
    avatar
    Korsakov
    Admin
    Admin

    Numarul mesajelor : 2255
    Varsta : 71
    Puncte : 30482
    Data de inscriere : 22/05/2010

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Cernev le Lun Sep 27, 2010 10:40 pm

    Mda, ma duc la culcare .
    Ai trecut testul .
    avatar
    Cernev
    Scolar
    Scolar

    Numarul mesajelor : 1639
    Varsta : 57
    Puncte : 33875
    Data de inscriere : 19/10/2009

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Korsakov le Lun Sep 27, 2010 10:43 pm

    Dr Tanase a écrit:Mda, ma duc la culcare .
    Ai trecut testul .

    Somn usor .
    Mi-a venit si mie o idee .
    avatar
    Korsakov
    Admin
    Admin

    Numarul mesajelor : 2255
    Varsta : 71
    Puncte : 30482
    Data de inscriere : 22/05/2010

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Dr.Ionescu Sterian le Mar Sep 28, 2010 8:41 am

    Sunteti de coma .
    Va intelelegeti bine totusi .
    avatar
    Dr.Ionescu Sterian
    Moderator
    Moderator

    Numarul mesajelor : 942
    Puncte : 29359
    Data de inscriere : 23/04/2010

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Cernev le Mar Sep 28, 2010 10:28 pm

    Dr.Ionescu Sterian a écrit:Sunteti de coma .
    Va intelelegeti bine totusi .

    E preferatul meu .
    avatar
    Cernev
    Scolar
    Scolar

    Numarul mesajelor : 1639
    Varsta : 57
    Puncte : 33875
    Data de inscriere : 19/10/2009

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Korsakov le Mer Sep 29, 2010 10:51 pm

    Dr Tanase a écrit:
    Dr.Ionescu Sterian a écrit:Sunteti de coma .
    Va intelelegeti bine totusi .

    E preferatul meu .

    Avem lucruri comune de discutat, asa ca placerea e de partea mea .
    avatar
    Korsakov
    Admin
    Admin

    Numarul mesajelor : 2255
    Varsta : 71
    Puncte : 30482
    Data de inscriere : 22/05/2010

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Dr.Ionescu Sterian le Jeu Sep 30, 2010 8:14 am

    Dr Tanase a écrit:Televizorul, calculatorul au intrat in uzul nostru curent de utilizare, generand insidios anumite efecte/simptome secundare uzului acestor aparate, cum ar fi oboseala, cefaleea, psihoza, etc .
    Ce remediu homeopat ati putea folosii de a combate aceste efecte ?

    Efectele secundare ale utilizarii televizorului sunt din cauza radiatiei dar si din cauza informatiilor transmise .
    E un subiect actual .
    avatar
    Dr.Ionescu Sterian
    Moderator
    Moderator

    Numarul mesajelor : 942
    Puncte : 29359
    Data de inscriere : 23/04/2010

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par John le Jeu Sep 30, 2010 10:47 pm

    Dr.Ionescu Sterian a écrit:
    Dr Tanase a écrit:Televizorul, calculatorul au intrat in uzul nostru curent de utilizare, generand insidios anumite efecte/simptome secundare uzului acestor aparate, cum ar fi oboseala, cefaleea, psihoza, etc .
    Ce remediu homeopat ati putea folosii de a combate aceste efecte ?

    Efectele secundare ale utilizarii televizorului sunt din cauza radiatiei dar si din cauza informatiilor transmise .
    E un subiect actual .

    Ai dreptate si eu am scris despre asta .
    Sunt insa si frecvente ce transmit informatii subliminale pentru manipulare .
    avatar
    John
    Admin
    Admin

    Numarul mesajelor : 2122
    Puncte : 35834
    Data de inscriere : 24/07/2009

    http://sites.google.com/site/acupuncturareumatism/

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Korsakov le Ven Oct 01, 2010 12:55 pm

    Dr.Ioan a écrit:
    Dr.Ionescu Sterian a écrit:
    Dr Tanase a écrit:Televizorul, calculatorul au intrat in uzul nostru curent de utilizare, generand insidios anumite efecte/simptome secundare uzului acestor aparate, cum ar fi oboseala, cefaleea, psihoza, etc .
    Ce remediu homeopat ati putea folosii de a combate aceste efecte ?

    Efectele secundare ale utilizarii televizorului sunt din cauza radiatiei dar si din cauza informatiilor transmise .
    E un subiect actual .

    Ai dreptate si eu am scris despre asta .
    Sunt insa si frecvente ce transmit informatii subliminale pentru manipulare .

    Sunt multe de spus pe tema asta .
    avatar
    Korsakov
    Admin
    Admin

    Numarul mesajelor : 2255
    Varsta : 71
    Puncte : 30482
    Data de inscriere : 22/05/2010

    Revenir en haut Aller en bas

    Re: Televizor efecte secundare

    Message par Contenu sponsorisé


    Contenu sponsorisé


    Revenir en haut Aller en bas

    Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut


     
    Permission de ce forum:
    Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum