Acupuncture et homéopathie


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Acupuncture et homéopathie
Acupuncture et homéopathie
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Translate
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Derniers sujets
» Acupuncture cas de Parkinson
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptyDim Mai 22, 2022 12:01 am par Dr Ioan Dumitrescu

» Fibromyalgie traite par l'acupuncture
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptyJeu Mai 05, 2022 4:38 pm par Dr Ioan Dumitrescu

»  Fibromyalgie
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptyLun Juin 07, 2021 1:52 pm par Dr Ioan Dumitrescu

» Centre médical d'excellence
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptySam Mai 15, 2021 9:02 pm par Dr Ioan Dumitrescu

» Endométriose
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptyDim Jan 17, 2021 10:51 am par Dr Ioan Dumitrescu

» Spasmophilie, pathologie gynécologique - applications du traitement homéopathique et d'acupuncture
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptyLun Nov 16, 2020 12:26 am par Dr Ioan Dumitrescu

» Consultation d'homéopathie par télémédecine
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptyJeu Mai 07, 2020 2:51 pm par Dr Ioan Dumitrescu

» Spasmophilie
Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV EmptyMer Mai 06, 2020 12:35 pm par Dr Ioan Dumitrescu

[Valid RSS]
Flux RSS


Yahoo! 
MSN 


Homeopatie acupunctura

https://migraineh.blogspot.ro/
Share

Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV

Aller en bas

28032012

Message 

Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV Empty Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV




Domnule profesor, desi ma imbrac destul de gros potrivit cu vremea de afara, ieri in timp ce lucram la calculator mi s-a blocat gatul, am pus asta pe seama concentraraii intr-o anumita pozitie. Azi dimineata la trezire a fost totul OK si la 15' mi s-a pus un junghi la omoplatul stang care ma doare si cand respir mai adanc. Am folosit un ulei de Arnica. Inca ma mai tine gatul cand il misc de la dreapata la stanga. Imi puteti recomanda un remediu. Va multumesc Anka.
anka
anka

Numarul mesajelor : 23
Puncte : 47541
Data de inscriere : 18/04/2011

Revenir en haut Aller en bas

Partager cet article sur : reddit

Junghi omoplat - pt.dl.prof.KORSAKOV :: Commentaires

Korsakov

Message Mer Mar 28, 2012 9:34 am par Korsakov

Tu nu stii sa te duci la consult ?
Ultima oara te ajut : ia Bryonia CH 7 la 6 ore, in 3 zile ar trebui sa iti treaca

Revenir en haut Aller en bas

anka

Message Mer Mar 28, 2012 10:03 am par anka

Multumesc. Anka
Sunt la birou, la consult trebuie sa ma programez si asta ar dura 2-3 zile (probabil medicul de familie mi-ar recomanda un antiinflamator pe care oricum nu l-as lua). Nu m-am gandit niciodata sa va inoportunez , mai ales ca sfaturile dumneavoastra imi sunt de un real ajutor. Cu afabilitate Anka.

Revenir en haut Aller en bas

Korsakov

Message Mer Mar 28, 2012 9:13 pm par Korsakov

Anka cauta-l pe dr Ioan .
Asta e mai "tare" ca mine .

Uite vedeti ca sunt realist ?
Trebuie sa am si cu cine .
Mi-am adus aminte de dr Tanase ( mare, mare medic )

Revenir en haut Aller en bas

Memphis

Message Mer Mar 28, 2012 9:31 pm par Memphis

Sunteti precum sarpele, alunecos .
Atacati sau "inghititi" doar pe cei slabi .
Iti dau o veste proasta, stimulent pentru "dezumflare", in Romania este cunoscuta tipologia lui Asa foetida .
Stii la ce ma refer ?

Revenir en haut Aller en bas

anka

Message Lun Avr 02, 2012 3:13 pm par anka

Domnule profesor sunt bine, am luat Bryonia CH 7. In prima zi am avut o stare febrila si apatica, dar de a IIzi a fost totul OK. Va multumesc. Nu vreau sa va deranjez si sper ca in continuare ma veti ajuta. Sunteti singura persoana careia Ii PASA dezinteresat si prompt de pacientii acestui forum.Timpul inseamna viata, iar dumneavoastra tineti cont de acest lucru. Astept si discutii constructive care sa va aduca recunoasterea meritata.
Va urez sarbatori frumoase.Cu recunostinta ANKA.

Revenir en haut Aller en bas

Dr Ioan Dumitrescu

Message Lun Avr 02, 2012 7:20 pm par Dr Ioan Dumitrescu

Anka K este un medic exceptional .
Ii multumesc ca scrie aici, eu din pacate nu mai am timp .

Revenir en haut Aller en bas

Message  par Contenu sponsorisé

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum