Translate
Derniers sujets
Nu dau consultatii prin e-mail sau telefon
Page 1 sur 1
29112012
Nu dau consultatii prin e-mail sau telefon
Inteleg ca este un "efort" prea mare sa venti la consult la institut sau policlinica dar in timpul liber nu vreau sa aud de pacienti .
Folosesc e-mailul doar pentru programari, e singura concesie care o fac .
Sunt destui medici "amabili", va rog sa apelati la ei.
Cei ce dau sfaturi pe forum isi asuma riscul unei consultatii, unui diagnostic incorect .
Ii sfatuiesc sa se abtina .
Folosesc e-mailul doar pentru programari, e singura concesie care o fac .
Sunt destui medici "amabili", va rog sa apelati la ei.
Cei ce dau sfaturi pe forum isi asuma riscul unei consultatii, unui diagnostic incorect .
Ii sfatuiesc sa se abtina .
Nu dau consultatii prin e-mail sau telefon :: Commentaires
Intentia mea a fost una buna . Daca nu e voie nu mai scriu .
dr Estebanus Marcel a écrit:Intentia mea a fost una buna . Daca nu e voie nu mai scriu .
Va fac eu un site sa scriti acolo . Am un amic care se pricepe la asta .
Sunteti cel mai frumos medic .
Cum nu raspunde nimeni la intrebarea lui Klaus:
sunt medici homeopati care nu dau consultatii decat in cabinet insa tot la fel de bine sunt si altii care dau si consultatii telefonice sau prin skype sau alte programe de comunicare. Fiecare cum stie, crede si poate. Cum insa cei care fac si acupunctura au nevoie de pacient in planul fizic, palpabil, e firesc ca nu poate renunta la prezenta lui. Insa dpdv al eficientei o consultatie online poate fi la fel de buna ca una reala, uneori chiar mai buna caci online pacientii spun des mai multe decat ar spune daca i-ai avea in fata. Insa trebuie diferentiat si intre cazuri acute si constitutionale.