Translate
Derniers sujets
Cand imi repar pantofii, ma duc la cizmar, cand sunt bolnav ma duc la doctor si nu invers
Page 1 sur 1
24072010
Cand imi repar pantofii, ma duc la cizmar, cand sunt bolnav ma duc la doctor si nu invers
Personaje dubioase bantuie pe net, arogandu-si cunostinte medicale si dand sfaturi pacientilor, care in naivitatea lor iau de bune acele indicatii .
Unul dintre acestia ne indemna sa scriem pe un pahar sau o cana numele unui medicament si dupa aia ne vindecam .
Daca s-ar cere parerea unui medic psihiatru, sigur acesta l-ar diagnostica cu o afectiune mentala .
Nu sunt medic, sunt un simplu pacient, dar nu pot sa fiu atat de credul sa ma dau pe mana unui excroc .
Pe acest forum am intalnit medici adevarati, buni profesionisti, care nu isi permit a da recomandari pacientilor fara a avea un diagnostic de laborator si de specialitate ce permite un diagnostic precis .
Excrocul habar nu are ce are aia o testare de laborator .
E la fel ca in meseria mea, daca eu nu verific un aparat cu testerele electronice, nu ma pot pronunta asupra defectiunii .
Asa si in medicina .
Ca pacient eu am dreptul la un diagnostic precis si un tratament eficace .
Ca in orice padure mai sunt si uscaturi, dar ramane la alegerea mea sa ma tratez la un medic sau sa il prefer pe altul mai bun .
Acum cu exodul asta de medici din Romania, sigur excrocii se vor inmultii, lacomi sa castige bani pe seama nenorocirilor pacientilor .
Factorii de raspundere din Ministerul Sanatatii nu ar trebui sa permita excrocilor sa ne pacaleasca si sa ne manipuleze cu minciunile lor .
Am citit aici articolul despre sarlatani
https://acpunctura.forumgratuit.ro/medicina-f25/sarlatania-in-medicina-t241.htm
Il rog pe Stefan sa nu mai permita nici unui excroc sa denatureze acest forum .
Astept si alte pareri .
Unul dintre acestia ne indemna sa scriem pe un pahar sau o cana numele unui medicament si dupa aia ne vindecam .